måndag .

Jaha då sitter jag och Trym här och har inget att göra, som en vanlig dag brukar se ut här. :/
Dock så borde jag dammsuga för det behövs. Men pallar inte. Pallar inte heller just nu att tömma diskmaskinen och fylla den igen. Inte heller att fixa iordning inne i sovrummet där det ligger kläder överallt. :/ Å sakerna som står i hallen, de orkar jag inte heller flytta. Slänga saker inne på toaletten, nej inte de heller. Vet inte vilket som e Johnnies och vilka saker som e Klas. Städa ur och göra iordning i safferiet pallar jag inte heller.

Men troligtvis så kommer jag att göra en av alla de sakerna när jag skrivit klart men vilket. Möjligvis att jag tömmer diskmaskinen och fyller den på nytt. Ja det får de bli.

Johnnie har hittat en bil han vill ha. Den finns i Malmö. När jag pratade med han precis så har han till och med kollat upp flygbiljetter ner dit idag. Men han var osäker över ifall han skulle hinna köra och hämta mig men han vill inte heller flyga ner själv för han tror inte att han orkar att köra upp bilen själv. Det är trotts allt 70mil från Malmö och hit. Vi får se vad han säger.

Nu ska jag äte lite godis, tömma diskmaskinen, fylla den igen och sen duscha.



Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0