onsdag och snart fredag .

Sitter och tittat på AFV. Skadeglädjen är den ända sanna glädjen. hahaha
Haha det e så kul att se anda folk trilla eller göra bort sig. Men det e inte alltid lika kul när man själv gör bort sig.
Nu hade ni säker hoppats på att jag skulle berätta om en gång jag gjorde bort mig men det ska jag inte för jag kan inte komma på någon. haha

Idag ska jag försöka att tömma hallen på saker och lika så sovrummet. Det ligger saker överallt. Jobbigt och rörigt.
Ska väl även gå ut och leka med hundarna i snön med hade jag tänkt.
Å för min och lite min sambos del så ska jag kolla på bilar på blocket.
Har hittat ett jobb jag tänkte söka med så ska skriva om mitt CV.



Så dags att göra lite nytta

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0