onsdagen den 17/11

Dagen såg ut som alla andra vardagar, iaf den tiden jag var hemma.
Gick upp, klädde på mig, gick på toa, var ute med hundarna, gav hundarna mat, åt frukost, tittade på tv, satt vi datorn och skrev på mitt personliga brev.

Vid 3 hoppade jag in i duschen och vid halv 4 så körde jag mot Tyresö och Johnnies jobb.
Vi skulle åka till Bilia, någonstans i sthklm kommer inte ihåg vad delen hette, för att lyssna på försäljare. Jag visste bara att vi skulle iväg någonstans med hade inte redigt förstått vart vi skulle eller vad vi skulle göra där.
När vi väl kom dit så blev vi uppdelade i 6 olika grupper. Jag och Johnnie kom i två olika grupper. Jag ville inte gå runt med 2-3 okända människor när jag inte ens förstod vad försäljarna sålde så jag gick med i Johnnies grupp.

Det skulle ta ca 15 min på hos varje försäljare. Yeah right. Vi var 30-45min på varje ställe. BORING.
Jag följer då inte med på något sådant igen. Jag fattar ju ändå inget å det e inget som intresserar mig. Nästa gång får han åka själv. Sitter heller hemma själv de 4h.

Vi var hemma vid 21.30. Vi hade inte ätit mer än en kycklingwrap så när vi kom hem så åt vi några mackor och låg sen i sängen 22.30.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0