sista dagen i halland idag .

IKEA var stort. Redigt stort. Lite svårt att hitta där men fick med mig det jag skulle.
Efter att vi shoppat klart så var vi hungriga. Körde då till Väla (som ligger precis brevid) då skulle de stänga snart så vi körde då tillbaka till IKEA och åt på resturangen där. :)

Körde sen hem till Tilda och tittade lite på tv och spelade Wii Super Mario. SKIT KUL.
Jag vill med ha ett Wii med Super Mario spel. Skulle lätt kunna sitta uppe länge och spela. Dock så fick vi ju köra hem för pappa och Suss hade haft Trym hela dagen så började få dåligt samvete.
Nästa gång jag e hemma så ska vi spela mer Wii. :D

Lämnade Tina vid Coop där jag även passade på att köpa lite skumbananer och Redbull till imorgon då jag ska köra hem.

Ska nog snart gå och sova för måste nog gå upp vid 9 imorgon för at hinna med att packa bilen och så innan jag ska köra. Måste nog köra vid 11 för att jag ska vara på Johnnies jobb vid 4 då han slutar.

Men innan jag ska sova så ska jag ringa mamma vilket jag ska göra nu.

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Totte

IKEA är det bästa i världen <3



och btw, följ mitt liv som elefant! jag lever livet baby ;)

2010-11-08 @ 22:33:47
URL: http://smtutotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0