tillbaka i Södertälje .

Orkade inte skriva igår. Hann iof inte göra så mkt mer än att köra bil igår.
Körde från Laholm vid 11 tiden igår och var på Johnnies jobb vid 16.30. Höll tiden bra fram tills jag kom till Järna då jag körde av motorvägen för att köra och hämta post vid huset. Där ifrån tog det sen 1,5h till Tyresö. En jäkla massa trafik så det stod nästan still i tunneln. Men fram kom jag ju till sist.

Körde hem och gjorde mat, åt, kollade film och sen så började vi röjja lite i sovrummet och sen gick vi och la oss.

Nu är det vitt överallt. Det snöar. Det snöar massa och så blåser det. Har inte varit ute än men ska nog snart gå ut en runda med Trym tror jag. Det blir att klä sig varmt.

Ska se om jag kan ta en bild på Hondan. Dock så e det mer vit än svart. Nä svart va den ju inte direkt. Den e svart men skimmrar i rött. Ja eller nått. haha
Får välla ta en bild på huset med så att ni får se hur det ser ut.

Hittade laddaren till min lilla kamera nu när jag var hemma i Halland. Wohoo Sen så kom jag ihåg att ta med mig min stora kamera och dens laddare så nu kan jag fotta så mkt jag vill. :D

Ja nu e det ju November och snart December vilket gör att det snart i jul och jag har int fixat en ända julklapp. :/ Känner att jag ligger lite efter nu. :S

Nu ska jag klä på mig varma kläder och gå ut med Trym.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0