tråkigt väder .

Skitväder e vad det e. Regn och rusk. Usch

Igår när vi körde till Nyköping så körde vi i olika bilar. Johnnie körde Hondan och jag Saaben. Johnnie körde inom och handlade på vägen och jag körde direkt till Nyköping. Eller ja nästan dirket till Nyköping. Fick köra inom Statoil i Järna för att köpa en Redbull för jag var så jäkla trött att jag nästan höllt på att somna i bilen. INTE BRA.
Redbullen hjälpte. När vi kom hem igår så var jag supertrött och somnade snabbt.

När jag vaknade idag så åg jag kvar i sängen ett bra tag. Pallade inte gå upp. Tråkigt regnit väder och mörkt i sovrummet och hela huset. Låg där och funderade och räknade plankor i taket. hehe

Råkade komma åt powerknappen till datorn så det e andra gången jag skriver detta inlägg nu. Jobbigt. Jag som precis hade skrivit klart hela inläggen. :/
Kommer inte redigt ihåg vad jag skrev innan. :S

På schemat idag så har inte jag planerat in så mkt. Dock vet jag att det finns saker att göra. Får se vad jag tar tag i. Ni har ju sätt listan som måste göras. :/

Hade varit skönt att träna lite men pallar inte de heller. Blir så depp på det tråkigt vädret. Hade velat ut och springa en runda men vet ingen runda att springa här.

Malin det kommer komma upp en bild på mig och klänningen när jag använder den. ;)
Får se om det kanske blir i helgen.

Snart börjar toppmodel så ska glo på det sen ta tag i hemmet. Måste ju börja packa inför helgen med.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0