varför just nu .

Ja det kan man fråga sig. En för längesen före detta kompis, vi e inget nu allså, skickade en vänförfrågan till mig på fb. Det första som poppa upp i mitt huvud var " varför just nu?, efter så många år utan att ha setts eller pratats vid. Vill personen bli min vän igen efter allt denne gjort mig eller vill den bara ha koll på mig?? "

Får välla se om personen hör av sig igen. Har klarar mig ganska så bra utan denne än så länge och kommer nog göra det e fortsättningen också. Så tar gärna emot en förklaring till varför just nu och varför överhuvudtaget?!


// Michelle

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Alla dessa funderingar.

Puss<3

2010-11-18 @ 18:02:59
URL: http://martinaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0