bästa pappan .

Har legat länge i sängen idag. Har bara precis gått upp och ätit frukost. Det var skönt att ligga och dra sig i sängen. Låg och tittade på Barnkanalen. ;)
Hade legat längre i sängen om det inte var så att jag blivit hungrig och för att jag skulle upp och fråga papps om han kunde byta olja på min bil.

Men när jag kommer upp så kommer pappa in och har arbetskläder på sig. Jag antog att han bytade olja på sin egen bil och sa till honom att säga till när han var klar med den så att jag kunde köra min bil varm så han kunde byta på den. Men jag hade fel. Det var mn bil han bytade olja på. Hans bil ska tydligen inte bytas på än.

Jag har världens bästa pappa. Älskar honom. Så snäll han e. <3

Kom i säng halv 4 igår. haha blev lite sent. Satt och spelade på king. ;)
Nu ska jag spela lite till där.

Haa de

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0