dagens snällaste flickvän .

Ja det var jag igår. Johnnie körde till Gbg igår och jag körde hem för att Johnnie skulle få sova lite.
Det var jag och några enstaka andra bilar på E20 i sällskap med radion och lastbilarna.
Dock så körde jag lite fel så blev nästan 1h mer körning än vad det skulle ha varit. Skatta inte det var inte kul.

Å jäkla E20. Efter 2,5h körning i 80, 60, 70, 80, 90, 70, 60, 70, 110, 80, 70 osv osv så gick det äntligen till att vara 110 hela tiden. Gaaah Störande, och inte kunde man köra om lastbilarna heller eftersom jag inte kände till vägen och inte viste hur den gick samt att där var fartkameror var och  varannan stans.
Sen stod det Stockholm åt båda höger och vänster. Väckte Johnnie och frågade vilken väg jag skulle ta han sa att det kvittar väl vi kommer ju till Stockholm ändå.
Nu har jag lärt mig att inte lyssna eller ta råd ifrån en yrvaken människa.

Det var inte så jobbigt att köra förutom att jag var "själv" eftersom Johnnie körde. Men jag hade Gert Fylking som sällskap. ;) Tröttheten kom inte förens det var 5min kvar hem. Trodde nästan att det skulle vara kört efter 2-3h körning men så var det inte som tur va.

Eftersom jag körde lite fel så fick Johnnie köra hem den sista biten.
Vi var välla hemma lite innan 3.30.
Tyckte och tycker fortfarande synd om Älsk som skulle upp och jobba idag. Klockan ringe som vanligt 5.30. Tror jag, jag vaknade inte av den idag. När jag vaknade låg jag själv i sängen och kockan var 10.30. Oups!

Jag vet inte om det var värt det att köra till Gbg vara på gala i 2h sen köra hela vägen hem till Södertälje igen men nu har vi gjort det och det var en kul sak. Så ja det var kanske värt det. Får se vad Älsk tycker när han kommer hem från jobbet. Han lär däcka ganska så fort då.

Men galan var ganska så kul. Rätt roligt att de allt behind the camera.
Haha Alex shulmans kanin kan dansa den. haha I en raklampause så spelade de musik och kaninen gav allt. ;D

Vi satt snätt till vänster bakom Erik och Mackans soffa. De e rätt roliga typer de. Stackars Mackan som han led av tatueringen. Det såg ut att göra ganska så ont.
Å Erik blev ju ganska så söt i klänning. hehe

Eftersom jag inte har fått med mig min stora kamera samt laddare till min lilla kamera och Johnnie hittar inte sin laddare till sin kamera så hade vi inte med någon kamera och kunde inte ta några bilder. Tog någon bild med min mobil men har inte den sladden heller med mig så kan inte lägga över det. :/ Men men

Idag så får vi hem Cobra med. :D Nu har hon slutat löpa. :)

Haa de

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0