fredagkväll .

Ja kl 17 så ringer Johnnie och säger att han köra från jobbet.. " timmar övertid..hmm
Jag tog fram fläskfilen från frysen för tidning och gick sen och satte mig igen vid TV och väntade.

När Johnnie ringde så hade jag precis lagt undan Husky igen. Dammsög byrån i sovrummet och i vardagsrummet. Vet inte redigt vad han har haft i sin byråer men rena var de inte. Låg en massa skit och dam, till och med en och annan sten.. hmmm!??
Men nu e de dammsögna och avtorkade.

I byrån i vardagsrummet så la jag ner filmer så att vi blev av med två lådor från hallen som bara står och tar plats ändå.
Byrån i sovrummet där ska det ligga kläder. Just nu så ligger Johnnie kläder fortfarande i kassar och väskor.
Jag städade ur garderoben i sovrummet förra veckan så jag har bara några påsar kvar med kläder att trycka in där. Påsar som jag tog med mig från Veinge i helgen.

Johnnie var hemma lite efter 18. Han hade varit inom Biltema på vägen hem och köpt saker tills imorgon då han ska till jobbet och byta däck på sin cross och lite så. Jag ska följa med men vet inte redigt vad jag ska hitta på.
Under tiden Johnnie duschade så påbörjade jag maten.

Till kvällsmat så blev det fläskfilé tillagad i matlagningsgrädde och vanlig grädde med lite soya i och till det ris. Mumms va gott det blev. Dock så blev jag mätt ganska så snabbt så åt inte så mkt.

Efter maten så satte vi igång en film. Johnnie klarade välla halva filmen eller nått sen somnade han. Trevligt sällskap där. hehe
Nu har han gått och lagt sig iaf. Jag e lite trött men klockan e ju bara 22 och det e fredag. Ska jag verkligen gå och lägga mig. Men å andra sidan så ska vi vara i Tyresö kl 10 imorgon så blir väll att gå upp runt 9 så jag kanske ska gå och sova ändå.

Natti Natt



// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0