hej mitt vinterland .

Vaknade när Johnnie höll på i sovrummet imorse. Han sa då att jag skulle titta ut. Det har snöat här inatt. Det e vitt överallt. Det kan välla vara sådär 2-3cm. :)
Får se hur länge det ligger.

När jag öppnade dörren för att ta kort på snön så hade en hel lånbensfamilj satt sig precis utanför och alla 6 var på väg in när jag öppnade. Nej nej de vill jag inte ha i huset. Jag puttade ut alla tog två bilder fort och stängde sen dörren. Det var en stor och envis jäkel som inte ville släppa taget om dörren och var på väg in.

TV funkar inte. Eller jo TV funkar men den har ingen signal så kan inte titta på några kanaler. Får nog gå ut sen och kolla vart parabolen sitter och se så det inte ligger snö på den. Ja eller nått. Kan ju bli lite tråkigt att inte ha tv när man e ensam hemma en hel dag. Inte för att jag sitter vid TV hela tiden men jag har alltid på tv eller nått när jag städar eller håller på med annat i huset. Funderar faktiskt på att damsuga idag. Det ligger nämligen en del Trympäls på golvet.



Nä på med lite ytterkläder och ut på paraboljakt.

Haa de

// Michelle



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0