huset på Älgbacken .

hejsan hoppsan!

I onsdags så tog vi vårat pick och pack och flyttade till huset på Älgbacken. :)
André blev jätteledsen när vi sa att vi skulle sova i det andra huset framöver. Han sprang i väg och grät. Blev lite lugnare när jag gick fram till honom och satte honom i mitt knä. Han ville hellre att vi var hemma hos dem. Han e så gullig.
Var där ganska så sent på kvällen så det var bara att lasta av bilen bädda om i sängen och gå och lägga sig.

I torsdags så städade jag en hel del. Det var ganska så skitigt på golvet så damsög överallt och torkade även det. Städade undan i köket på diskbänk och andra arbetsytor samt städade i bestiklådan.

Klas son är kock och det märks kan jag säga. I huset finns det en gasolspis och den e inte liten. Ugnen e gigantisk. Spisen e säkert 1m bred. :) Å rediga kockknivar finns det med. :D Här ska lagas redig mat. ;)

I fredags så orkade jag inte göra så mkt så blev mest tvtittande och lite städ samt packning.
När Johnnie kom hem från jobbet så packade han sina saker sen körde vi hemåt Halland.
Jag körde hela vägen och Johnnie sov. Trevligt sällskap. ;P

Ikväll blir det fest. Johnnie ska hem till Emma och Per och jag ska till Natta och Calle och festa.
Har hunnit inom systemet samt fixat present till Emma.

Nu ska jag nog börja tänka på vad jag ska ha på mig ikväll. Emilia kommer hit runt 4 sen kommer Jill och Jimmy och hämtar upp oss för lite förfest hos Holmer. :D

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0