i min handväska .

När jag var på jobbet och lämnade muffinsen och en lite blomma så var det ingen där. :( Men jag skrev ett litet mejl till allihopa där jag tackade för dessa 3,5 underbara åren. Tömde mitt skåp och åkte hem och fortsatte med mitt. Fick sen ett litet samtal från Susan på jobbet. Hon tackade så mkt för blomman och sa att muffinsen var god. :)

Tänkte rensa ur min handväska lite och kolla vad det igentligen ligger i den som e viktigt.

Viktigt:
Almanacka
Kamera
Bilnycklar
husnycklar
Plånbok
kortetuiet
En blyertspenna och en bläckpenna
Tuggumi
Försvarets hudsalva
USB-minne
OB
Worry doll (som jag fått av Nanni)

Viktigt men som inte behöver/ska ligga i väskan
Kvitto och garantibevis på min dator
Min teckenspråksbok
Scrapbooking saker
11 st pennor (utöver de två som ska ligga där)
En skiva
Strepsils sen jag var sjuk
Småpengar
Smycken

Oviktigt:
Mängder med kvitton
Gamla påminnelser
Gamla biljetter och kort
Ett par 3D-glasögon
Gamla batteri

Så här snygg e jag e 3D-glasögon. ;P






Nu ska jag packa klart. När pappa kommer hem från jobbet så åker vi. :)

Haa de

// Michelle


Kommentarer
Postat av: Yasmine

HAhahahaa.. 11 stycken pennor UTÖVER de som ska ligga där;/ hahaha klockrent!! du e go!

LOVE YOU

Btw.

du passar fint i 3D ögonen;)

2010-10-08 @ 17:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0