i Tyresö .

hej hej!!

Nu sitter jag på kundmottagningen på Mekonomen medand Johnnie och hans vänner meckar med sina crossar.
Vi gick inte alls upp runt 9 utan Johnnie hade ställt klockan på 8. :/

Jag låg iof kvar i sängen till 8.30. När jag gick upp så satte jag mig brevid Johnnie och trog filten över mig. Han frågade då om jag var trött och svaret var såklart Ja. "Varför gick du då upp?" sa han då.
Åååå då hade jag kunnat ligga kvar till 9. ajaa

Här e varmt så in i h****e. 27grader. Hur pallar de sitta i denna värmen och jobba. :/ Fy fanken.

Nä eftersom detta internet är så himla mkt snabbare än det vi har hemma så ska jag passa på att spela lite på King. Går inte att göra hemma nämligen. :(

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0