internet fungerar .

Hej hej!

I lördags så var det fest i Skottorp och det var verkligen kul. :D
Träffade så många som jag inte träffat på länge.

Vid 5 så körde Johnnie ner mig och Emilia till Jills mamma där Jill och Jimmy var och så körde Jills syrra oss hem till Holmer i Vallberga för lite förfest för att sen åka vidare till Skottorp och vara där lite efter 19.

Festen är den "årliga hörsfesten" sedan 4 år tillbaka. Jag har dock bara varit på tre.
Alla åren har det varit lika kul. Ser redan fram emot nästa års fest. ;)

I söndags så var det match mot Träslöv i Varberg. Det var samling på Statoil Eurostop i Halmstad vid 12.
Tina och Becca åkte med mig och Johnnie och vi var första bilen på plats.

Matchen blev 1-1 vilket var synd. De fick ett mål de inte skulle ha. :/ Men men. Jag hade iaf kul när jag spelade fast att jag fick springa som en spole upp och ner hela tiden. Spelade nämligen inte på min ordinare plats som höger back utan spelade vänster ytter på mitten. Så det blev mkt upp och ner.

Fick en hel del smällar utav de två tjejerna som markerade mig. Jag hade en tjej när jag var på våran planhalva och en annan tjej som markerade mig när jag var på deras planhalva.
Foten klarade sig ganska så bra men mitt vänstra knä fick sig en ordentlig smäll. Började inne på planen och spelade hela första halvlek. Pga mitt knä så bad jag om att få vila första halvan av andra halvlek sen var jag inne igen på samma plats som innan.

Mamma, Pernilla och Alexander kom och tittade. :) De kom i slutet av andra halvlek så de missade ganska så mkt av matchen en huvudsaken var att de kom så att man fick träffa dem. Love them. <3

Efter matchen så var der raka vägen hem igen till Södertälje. Johnnie fick köra hela vägen.

Igår så var jag tvungen att gå upp när Johnnie gick upp :/ Inte alls kul. Var så jäkla trött. Lite efter 6 så var vi påväg till Johnnies jobb. Var tvungen att följa med för jag skulle ha bilen sen för att kunna köra till huset som brunnit för att öppna till en saneringsfirma som skulle hämta saker som ska saneras.

Allt går inte att rädda. Köksbordet har svällt och tavlorna förstörda. Vi gick igenom det mesta och de kollade vad som gick att sanera och vad som inte gick.

Idag skulle de skriva upp allt som blivit förstört och inte kunde saneras och sedan skicka listan till försäkringsbolaget så att vi får pengar för det som blivit förstört. Det var en hel den som de tyckte var förstört. MC kläder och MC saker tog de inte med sig så de kommer att hamna på listan idag. Dock sa det att om vi ändå inte vill slänga det som kommit på listan så får vi hämta det som ikväll för imorgon så kommer de dit med en container för att slänga allt som förstörts.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0