it's mine .

Yes box nu finns den officiellt i min garderob, klänningen :D Eller kanske inte redigt i garderoben än för den ligger fortfarande i påsen men innan sängen ikväll så kommer den att hänga där. ;) och en tröja blev det iof med på köpet. ;D Hittar dock inte tröjan på nätet så kan inte visa den.



Idag så har vi annars varit runt lite och kollat på bilar. Efter bil kollandet så körde vi till Skärholmen och köpte klänningen och tröjan och så var vi inne på 3 och tog hem ett mobiltbredband på prov i 14dagar.
Ååååå jag älskar det redan. Det e SÅÅÅÅÅÅ mkt bättre än det andra. Spotify funkar. Wihooo och nätet e inte så segt längre. :D :D :D

Åt mat när vi kom hem vilket var vid 17 tiden. Tummen upp. Åt efterrätt innan 18. :D Glass. mumma.
Nu e vi inne på våran andra film ikväll och till de godis.
Kvälllen kan inte bli bättre. :D

Har varit inne på blocket idag med och kollat bilar. Börjar tröttna på det nu. hehe men jag måste ju ha en bil. Lite boring att inte ha någon. Man kommer ju ingenstanns.

Klänningen satt btw som klippt och skuret.
Malin du hade rätt ;P

Natti Natt

// Michelle


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman!

När sålde du din bil? Planer på när du kommer hem nästa gång?

Saknar dig. Puss

2010-10-31 @ 07:18:06
Postat av: Michelle

Har inte sålt min bil. Den e hemma i Halland. Johnnie gillar inte min bil, han vill att jag ska ha en annan. Sen så har alla mina syskon nu körkort å två av dem bor ju i Halmstad/Veinge så de kan ju dela på bilen. ;)

Kommer hem nästa helg. :D Johnnie åker till Gotland på torsdag så då åker jag hem till Halland. Saknar dig med. Massor <3 Puss

2010-10-31 @ 09:19:15
URL: http://miche.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja jag visste väl det. Men vill se en bild när du har den på.. Men jag litar på dig att den satt perfekt :) Hälsa mannen!! vi får komma upp snart till er.

2010-11-02 @ 19:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0