kränga däck på mekonomen .

Det var gott med frukost. ;)

Körde ju till Tyresö igår. Dick var vi där så länge så vi hann inte till IKEA. Men jag fick busa lite med André, Bea och Eleonora :P. Å så tittade jag på när Jennie krängde däck. Jag kunde ju inte göra det för jag höll ju Eleonora ;) Sen så hade jag inte rätt kläder för det heller.
Såg inte så avanserat ut. Till och med så att jag skulle kunna klara av det. ;)
Johnnie visade först hur man gjorde sen gick han iväg och gjorde annat så Jennie, Affe och jag försökte komma ihåg hur han gjorde. Affe körde hem efter första däcket så sen var det bara jag och Jennie kvar som försökte komma ihåg. Jennie har därmed hittat sin dolda talang. ;)

När jag och Johnnie kom hem så gjorde vi korvstroganoff. Jag fick krydda. Hittade en massa konstiga kryddor i skåpen men inte de jag brukar använda. Hällde i lite av varje. Dock ble det lite mkt av den starka Chilli kryddad. haha Det var på håret att det gick att äta för min del. Johnnie gillar ju stark mat så han slaffade i sig utan problem. Å det som blev över är lagt som matlådor till Älsk.

Nu ska jag sätte på en massa bra musik och hoppa runder lite innan jag och Trym ska ut i området (skogen) här för att se hur det ser ut.



Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0