kvällsmat innan 18 .

Japp tro det eller ej. Fast att Johnnie var lite sen från jobbet så hade vi ätit klart innan kl.18.
Älsk ringde mig när han körde från jobbet och bad mig leta upp något att äta. Vi har en del saker hemma att laga men de passar inte ihop. Så efter att jag letat i skafferi, frys och kyl för att se om jag kunde få ihop en maträtt så blev det tillsist pyttipanna och ägg. Inte så avanserat men ändå.

När vi ätit och satt allt i diskmaskinen så körde vi ut till huset för att se vad de hade gjort idag och ta hem det som vi inte ville slänga. De hade, som det såg ut iaf, tömt hela huset på saker. Det stod en hel hög med möbler och fyllda sopposar som vi gick igenom för att se vad som var i dem.
Det hade hunnit bli mörkt så stod där med ficklampor.

Vi hittade en del saker som vi ville ha kvar som vi tog med hem. Blir nog att jag får åka ut dit imorgon när containern är där för att se så att iget vi vill ha slängs. Det ligger nämligen saker var i kåtan som ska slängas och en del som vi ska ha kvar. Sen måste jag kolla så att allt som behövs står med på listan till försäkringsbolaget.

När vi var påväg hem så körde vi inom Vasa Maxi och handlade lite. Körde i två bilar. Jag körde saaben och Älsk körde folkan (en pickup typ)
Han ska ta folkan till jobbet imorgon eftersom jag behöver en bil för att komma ut till huset imorgon och jag vägrar att köra folkan. Jag har kört den 6 meter fram sen backat tillbaka den men nej inget bil jag vill ge mig på att köra.

Glömde säga innan att igår så var jag på arbetsförmedlingen. Det gick bra. Så nu e jag inskriven iaf och ska dit igen nästa vecka den 26.

Behöver nog försöka leta upp en bil till mig för det blir lite jobbigt att bara ha en bil och så bor vi mitt ute i skogen.

Försökte lägga upp bilder sen festen i det tidigare inlägget men det ville inte som jag.
Gör ett nytt försök.

Noop det fiúnkade inte. Vi har internet och vi har full signal men det e segt som attan.

Nu ska jag nog väcka min påg som somnat i soffan och sen ska vi nog gå och sova. Jag e supertrött.

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0