ladies night .

De e grymt bra och inte de minsta fula. Andreas Johnson e så sjukt sexig och Brolle har snygga tatueringar.
Det var ett jäkla ös ikväll men det var en aning lite mer ös i det förra året.
Tror det var samma dansare som var med förra året och de e så jäkla bra. Rös i hela kroppen när de dansade.

Måns Möller vad med i år. Han e en kul prick. Han stod och pratade lite om vad kärlek igentligen var. Detta var vad han kom fram till. "Kärlek när man blivit 35 är att hitta någon att bli tjock med."

Asså att vara artist måste vara skitkul. Tänk bara att stå där på scenen med mins 3000 i publiken och i prencip alla sjunger med i dina låter eller klappar med när du dansar. Sikken mäktig känsla.

Innan föreställningen så var vi på Wild West och åt. Det var mkt gott. Jag åt revben. Mumma. Å självklart så slank det ner lite efterrätt med, toblerone fondue med jordgubbar, maränger, melon, marshmallows och fysalis. Mmm mmm mmmm.

Imorgon är det söndag och jag ska hem till Tilda och äta gormerrullar ihop med någar till tjejer. :D Ska dit på kvällen så får se vad jag hittar på på dagen. Wiky ska ju sova här inatt med så vi kanske busar till det på dagen. ;)

Har haft en kul kväll men den hade varit lite bättre om jag hade fått komma hem till min Johnnie. Saknar honom jättemkt nu. :'(
E så glad att jag har honom och att vänner och familj gillar honom. Han e verkligen helt underbar. ÄSLKAR HONOM <3

Nu ska jag spela lite på king.com

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0