näckrosen <3 .

Idag så har jag varit med Martina. Vi körde först till Signes i Vallberga och åt pastasallad och sen fika. Har aldrig varit där innan så passade på nu innan jag flyttar. Det var ett mysigt ställe. Såg när vi kom in där att min vän Jennie jobbade där. hehe märks jag inte har pratat med henne på länge :/

Efter att vi fikat klart så körde vi till Boarp och kollade på skor samt var i Lågprisladan lite. Hittade inte något kul mer än lite godis. ;)
Efter det så körde vi hem till Tina och pratade och spelade Fia men knuff på "riktigt" :)

Sen så har jag jobbat 18-21.30. När jag kom ner till kontoret så satt det ett kuvert i våran almanacka som var till mig. Där i låg det ett kort från Susanna där det stod att hon tyckte det var kul att hon fått lära känna och få jobba ihop med mig samt ett presentkort på 100kr på Önska i Laholm. E hon inte gullig. <3

Fick även ett kuvert från en brukare. Till kuvertet tillhörde en skiva som hon gjort till mig. ;)
När jag skulle köra hem så ville alla ge mig en kram. Älskar det stället.
Tömde inte mitt skåp idag så ska åka ner där på fredag. Möjligvis att jag kanske kör ner dit imorgon om jag får tråkigt.

Så ikväll var det absoluta sista dagen/kvällen på jobbet innan flytten. Får se om jag rycker in någon gång i höst eller vinter. Jag står kvar som timanställd om det e så att jag skulle vara hemma på besök en längre tid och kanske skulle vilja jobba lite.

Ja så nu e det inte långt kvar. Bara imorgon och halva fredag sen så flyttar jag.
Det ska jag ska ta med mig upp på fredag e packat och klart så imorgon ska jag bara ta det lugnt, kanske köra inom Näckrosen och kanske måla om mina naglar. Får se. Fast ska nog träna imorgon kväll med. :D

Nä nu ska jag hitta på nåe annat.

Natti Natt

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0