nya skor .

Idag gick jag upp lite innan 8. Klädde på mig, år frukost, borstade tänderna och åkte sen ut till huset.
När jag kom ut till huset så var redan saneringsfirman och containern där.
De slängde allt som låg i högen de hade gjort igår.

Vi gick igenom sakerna i kåtan så att de slängde och sanerade rätt saker. Sen så skulle de kolla igenom källaren också och skriva upp det som ligger där.

när de körde på lunch så körde jag med där ifrån. Eftersom jag körde förbi Vasa så gick jag inom både Skopunkten och Kappahl.
På Skopunkten hittade jag två par skor. Båda lite fodrade så de går att använda nu när de e kallt. Dock tror jag inte att de kan användas när det e snö men det e något jag får se senare.

 

Inne på Kappahl så hittade jag två BHar och 3 trosor. :) BHar e kul att köpa. Provade säkert 8st men blev bara två. Dock märkte jag när jag hade betalat att BHarna var lika dana fast olika färger. Det gör inget för de var så sköna. ;)

På vägen hem sen så körde jag inom Willy:s. Skulle bara köpa gullök och vitlök men blev en hel del annat osså. hehe
Köpte bla grekist yogurt och lite olika nötter. Ska bli en fin och gooood frukost imorgon. :D

Nu ska jag köra till Johnnie jobb. Vet inte varför men men vad gör man inte för den man älskar. Ska kanske köra inom IKEA på vägen hem sen. :D

Haa de

// Michelle


Kommentarer
Postat av: Martina

I love you var underbart att få höra din vackra stämma idag jag saknar dig. Och tack för dina kloka ord jag & han har pratat ikväll :) Du är min ängel. Pusss <3<3

2010-10-20 @ 21:31:15
URL: http://martinaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0