på ett igen .

God morgon Sverige.

Har bara precis kommit upp från rummet men jag har varit vaken ett tag. Började faktiskt med att tömma tvättmaskinen sen så har jag även tömt nästan hela byrån och plockat små saker.

E grymt hungrig nu men vi har inget bregott hemma så går och väntar på att smöret ska mjukna ite. hehe
När det har mjuknat ska jag äta sen återgå till packningen.

Igår så satt jag och Wiky och spelade på King. Vi spelade som ni såg Fia med knuff. Vi spelade ihop med andra svenska samt tyskar, amerikaner och engelskmän.
En svenska som heter a-dream började chatta med mig och började kalla mig hjärtat.. Hmmmm nej tack.

Nä nu får det bli frukost. ;)

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0