polispådrag i Veinge .

Susanne fick ett samtal av Emelie för en stund sedan. Emelie var helt hyper och snackade om poliser, vapen, buss, veinge, stadionsgrillen m.m.

När Suss förstod henne så fattade hon att det var poliser med dragna vapen nere vid veingestation som letade efter några killar med vapen.

Jag och Suss blev lite nyfikna och fick ner. Vi behövde ju ändå köpa toapapper. När vi kom ner så stod det tre polisbilar och en polisbuss nere vid stationen. Det stod poliser överallt.

Gick in till stationsgrillen för att fråga Lotta vad det var som hade hänt. Hon berättade då att två civilklädda poliser hade sprungit in på grillen med laddade vapen och skrikit "upp med händerna". Det hade nämligen gått in en kille där och satt sig bara några minuter tidigare.

Det gula huset e Glädjehuset




Glädjehuset som vi kallade var omringat av poliser. Tydligen så hade polisen fått tag i 4st killen. Några hade med sprungit in i Glädjehuset och gömt sig och några hade hunnit kört iväg.

Folk sa även att polisen hade tagit tre eller två killar uppe vid bron som de lagt på marken med handbojer på. Kan inte vara så kul att ligga där inte i detta regnväder. Det e rätt åt dem om det e så att de e med i "gänget". Dock är det mkt synd om dem om de e oskyldiga.

Ja och folk klagar på att jag ska flytta till Södertälje där det har hänt mkt den sista tiden. Hmmm
Södertälje e lite större än lilla lilla Veinge och här händer det som bara händer på film.

Haa de

// Michelle

Kommentarer
Postat av: big big siss

HAHAHAHAHAHAHA behövde ändå köpa toapapper!!! xD



ja det händer bara på film...UPP MED HÄNDERNA!! lotta tappar stekspaden när hon i all hast sträcker upp händerna...gubben i hörnet läckte i brallan ( han har ju svårt med sånt, stackarn ;)

den rika damen som tröstäter, tappar pizzabiten på rävpälsen hon har runt halsen, fettet droppar ner i knät och polisen e sexig fan asså med sina tighta jeansbrallor och hårt spända Tshirt =) haha....

MIN FILM ;)

2010-10-07 @ 12:53:56
Postat av: Yasmine

oooollaaallaaaa!!

Tanten med minkpälsen runt halsen (jag ser helre att det är en minkpäls eftersom rävar brukar ha skabb)

iaf, tanten med minkpälsen sträcker fort som fasen upp händerna och skriiiiker!!! aaaaaaaaah jag har inte gjort något, jag har inte gjort något.. AAAAAAAAAAHHHHH!!!!!

Den sexiga polisen (ps. simona jag fattar inte hur du kan tycka den klädsen är sexig??) suckar lågt för sig själv och tänker vad gör hon här? På stationsgrillen

Och d va då musikalen började med rapp version:

Musik (Hot tottie, med usher feat Jay-Z) kolla spotify mina damer och herrar och sjung med!



Polisen (the cop) sjunger:

INTRO

Oh they cal me king oh Cop

They cal me king oh Cop

They cal me king oh Cop

They cal me king oh Cop



REF

Polis:

jag är en grym polis, att fånga bovar e mitt liv

Inget ska ske, ni kan le,

så fort jag gjort mitt joob

Räck upp era händer och visa vart ni är

Ni har ingen chans jag är en grym polis

Tant med minkpäls:

åååååoooåååååoooåååååoooåååå

Polis:

grym poliiiss

Tant:

Men jag har inte gjort nånting,

nä jag har inte gjort nånting



VERS:

Polis:

Om ni har pistoler, visa dom

Ni säger ni är farliga, d tror jag ej!

Jag är en grym polis, inget kan hända mig

och inte er andra heller jag ska skydda er

har en fin pistol, har en stor batong

så om de vill boxa er , va inte rädda, jag kläpper dom

Ja, jag vet att ni är rädda nu

men ät er pizza för nu e jag häär



Så jäkla bovar visa er

Va inte fega stå för vad ni är

Lek inte med mig, då slutar inget bra

Då kommer ni veta att ni leeeveeeeeeeeeeer

Jag har hanterat massa bovar så jag vet vad jag gör så akta eer

oooooo akta eeer



REF:

Polis:

jag är en grym polis, att fånga bovar e mitt liv

Inget ska ske, ni kan le,

så fort jag gjort mitt joob

Räck upp era händer och visa vart ni är

Ni har ingen chans jag är en grym polis

Tant me minkpäls:

åååååoooåååååoooåååååoooåååå

Polis:

grym poliiiss

Tant med minkpäls:

Men jag har inte gjort nånting,

nä jag har inte gjort nånting



2010-10-08 @ 17:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0