så ett frö .

Michelle Jensen Vill du så ett frö tillsammans med mig?
Satsa inte för stunden, satsa för livet. Ge inte upp någonting utan låt det vila och sedan
förhoppningsvis blomma upp. Blomman kommer inte direkt ur fröet. Först ska det få näring och slå rot. Sen börjar den växa, men det tar tid innan man ser något av den. Men man
... slutar inte vänta, eller hur?

För att man vet, att det kommer en blomma om man tar hand om fröet rätt och det är inte säkert att blomman dör för att bladen vissnar. Det jag vill säga är att allting tar tid. Vi har byggt upp vår vänskap på några år och nu skulle jag aldrig vilja vara utan den. På fredag flyttar du ifrån oss det kommer bli otroligt tomt men jag hoppas av hela mitt hjärta att du ska trivas och att allt kommer gå bra. Jag älskar dig min älskade vän. ♥♥ 

Fick ett så fint meddelade från min älskade vän Tina idag på facebook. Visst e hon söt. Började nästan gråta när jag läste det. Kom en liten tår i ögat.


Har annars idag packat lite saker. Såg och ser fortfarande ut som att en sakbomb har exploderat på mitt rum. Ligger saker överallt. :/

 

Kan inte påstå att jag e stolt över det :/ Måste bara påpeka att det ser lite bättre ut nu än då ;)

Har även idag varit inne i Lahom och utfört lite ärenden.
Johnnie ringde innan och meddelade lite ny fakta.

Back to the game. ;)

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0