tack för den här tiden .

Har gått bra att jobba har inte var det minsta trött dock lite småtrög. ;)
Har varit en lugn kväll så har hunnit kolla lite idol, fika samt bara slappa.
Kakan blev uppskattad :D

Fick en blomma idag utav en brukare. En mkt fin blomma. Han hade även skrivit på ett kort "tack för den här tiden" :)
Såå söt han e.

Imorgon så e det dags för Ladies night :) Ska bli så kul. Hej tjejer here we come. ;)
Innan själva föreställningen så ska vi till Wild West Steakhouse. Mummms

Ska kanske träffa Peter och Janne imorgon men de kan ju inte skicka tillbaka och säga JA eller NEJ. Eller Janne kan inte bestämma sig eller så e det Peter som inte pallar skicka sms.
Peter ska jag nog träffa vilket som men får se om Janne hänger på.

Wiks e här ikväll och hälsar på. Hon ska även sova här. Får se om vi kommer i säng i lagom tid eller det blir sent.

Fick sms från Eva idag och hon undrade om jag kunde jobba på onsdag 18-21.30. Det är för Susanne och jag kunde inte säga nej. :) hehe så blir en dag till på jobbet :)

1 vecka kvar som Hallandsbo då.

Nu ska jag hitta på nåe annat.

Haa de

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Janne Åkesson

Jag visste det ett tag, men trodde inte jag var tyvungen att säga ja eller nej, för jag ville träffa dig :D

2010-10-05 @ 19:14:13
URL: http://mittunderbaraupptagnaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0