2 sek i rampljuset

Det var mkt att göra med det var ändå en lugn dag på jobbet igår.
Efter jobbet så åkte jag hem till Tilda en runda där även Martina var.
Martina skulle upp tidigt idag så hon åkte tyvärr efter en liten stund. Men jag stannade till 23.30.
Tilda och jag satt och skulle leta upp min bror på Ullared serien för han hade sagt att han var med där en snabbis. Vi tittade och tittade men hittade honom inte. Jag ringde honom och han förklarde var han var med någontanns. Vi fattade inte. Men när vi  gav upp och bara tittade för att Tilda ville se lite så, helt plötsligt så stod han där. Hur fan kunde vi missa honom innan.?!

2.37 in i serien. Där står han och lavar kartonger.
http://www.kanal5play.se/program/play/ullared-s02e01

Det var en bra dag igår. Jag hann med ganska så mkt. Jobb, Sandra, jobb, Tilda och Tina. :D
När jag kom hem så var jag ganska så trött. Somnade så fort jag la huvudet på kudden.

Nu snart ska Tilda ta bussen hit till mig och så ska vi köra in till Tina som redan är  i Halmstad och fika. Myspys.
Efter det ska jag ner till Vibesgården och umgås med min familj nr 3.

Jag har 3 familjer.
Första familjen är min egen familj
Andra familjen är Nannis pappa och co
Och den tredje är nere på Vibesgården

Där är ställen som jag känner mig trygg. Man kan prata med dem om nästan vad som helst.
Vibesgården har jag kännt mig trygg hos sen jag började i 4. Då började jag gå på läger 2ggr/år.
Hos Nannis pappa har jag känt mig trygg sedan jag och Nanni blev kompisar vilket var i dagis.
Å min egen familj e ju mina egna underbara, snälla, fantastiska, oslagbara rötter. :D

Laget hade match igår vilket jag tyvärr inte kunde vara med på eftersom jag jobbade :( men de/vi  VANN med 3-1 mot Trönninge. :)

Nu ska jag göra mig iordning för dagen.

Haa de

// Michelle


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till vinsten. Såg att ni gått om Laholm o ligger 2:a i tabellen. Bra kämpat tjejer!!!

2010-09-08 @ 21:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0