är med stora -och storasyrran

Jobbat idag mellan 12.30-21.30.
Har varit en ganska så lugn dag på jobbet. Inte alls mycket att göra. Blev en del snacka och nagel målning. hehe ,p

Idag var det våxtorps marknad men lika dant som i våras så missade jag den. :/ Inge marknadsgodis för mig denna gången heller. Var i våxtorp och jobbade idag men blev inte att vi gick dit.
Var så sugen på godis och eftersom jag inte fick nåe marknadsgodis så gick jag till Torghallen och köpte godis.. mumms :D

Nu sitter jag hemma hos Yasmine i Halmstad tillsammans med henne och Simona och myser. Simme är hemma i Halland över helgen.
Imorgon ska vi nog gå en lite runda på stan sen ska jag och Yasmine spela match mot VR-08 å efter den så ska jag jobba 17-21.30.


Zebrans ränder är som människans fingeravtryck. Alla är olika.


// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0