avtackning av Jocke .

Hej Hopp!

Va ju och åt med Elin igår. Pizzan va god men jag orkade inte äta upp den. hehe
Efter pizzan körde vi lite runder i Knäred sen så körde vi upp till Blankan för att kolla läget.

Efter det hann jag hem en snabbis sen körde jag till Våxtorp och mötte upp Johan på hans jobb sen körde vi hem till Mange. Mange var iof inte hemma men vi roade oss själva med "Bröllops fotografen". En helt ok film. Ganska så rolig får jag säga. ;P Efter filmen tittade vi på idol.
Lite innan 3 så körde jag hem. Kunde ju inte sitta där hela natten.  ;)

Idag så har jag nästan bara suttit och fixat men en liten klippbok till Jocke som hade sin sista kväll på Vibes idag. Han har absolut sista dagen på jobbet som fritidsledare i Laholm på måndag sen så har han lite semester. Han ska efter det börja jobba i Båstad men ensamkomna flyktingbarn. Det är något helt nytt som ska starta upp så Jocke och hans nya arbetskamrater får vara med helt från början. Kul tycker jag. :D Låter som ett jobb som Jocke kommer trivas med.

Imorgon börjar min 8 dagar jobb på rad. Dock så skiljer sig timmarna från dag till dag.

Torsdag: 12.30-21.30
Fredag: 12.30-21.30
Lördag: 15-21.30
Söndag: 9-21.30
Måndag: 9-11
Tisdag: 12.30-21.30
Onsdag: 9-13
Torsdag 14.30-20

Sammanlagt 51,5h ( exkl rast )

Men sen e jag ledig Fredag, Lördag och Söndag

Nu ska jag borsta tändera sen sova tror jag.

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0