déjà vu .

Härom natten drömde jag om att jag var på GeKås fast på Arlanda men i Helsinfors.. hmm!??
Sprang iaf runt och tittade på kläder samtidigt som jag oroade mig att flyget till Ängelholm inte gick från den flygplatsen eftersom jag var i Helsingfors men ändå på Arlanda.
Jag hittade en jättefin BH. Letade bland storlekarna för att hitta rätt storlek. När jag ser rätt storlek så är det en annan tjej som hinner tar den precis innan mig och säger att det e hennes storlek.

Jag kommer då på att jag hade bråttom till flyget så att jag inte skulla missa det. Försöker komma fram bland allt folk, fast igentligen så var där inte så många för alla hade gått till sina flyg. Så vaknar jag.

Jag var överallt och ingestanns. Konstigt.

Var ju på Eurostop med Tilda och Tina i måndags och kollade lite. Jag och Tilda gick in på Lindex och kollar lite. Eftersom jag tycker det e så himla kul att köpa BHar så gick jag ner dit och kollade om där fanns någon kul.
Mitt framför ögonen i gången så hänger BH. BH från drömmen. Exakt den jag drömmde om. Ble helt chockad och skriker till Tilda att där är BHn jag drömde om för någon natt sen.

Vi letade efter min storlek bland båda färgerna men nej där fanns ingen. :/

Jag kan inte komma ihåg att jag har sätt denna BH någonstanns innan jag drömde om det. Har jag sätt den så har jag inte varit medveten om att jag har sätt den.


Jobbet idag har gått bra. Har dock varit en massa spring i trappor men ändå.
Efter jobbet körde jag och hämtade upp Tina och så körde vi till Tilda.

Vid 20tiden så bestämmer vi oss för att åka till Maxi och köpa kinderägg.
Hinner inte äns uanför dörren när Tina skriker och springer bort från den stängda dörren. Där var en spindel på andra sidan fönstret i dörren. hehe
När vi väl kommer ut genom dörren så hittar hon några spindlar till och skicker och springer iväg.
När vi bara precis hade kommit ut på vägen så får Tilda fnatt i baksättet och skriker att det är en spindel i bilen och är halvvägs ut ur bilen innan jag hinner stanna. Denna spindeln var osså på utsidan.. haha

Sen så var det helvilt i bilen hela vägen till Maxi.
Vi köpte vårt godis och körde hemåt igen.
Det var inte mkt lugnare i bilen hem. Tilda får sitt vanliga ryck och höjer volymen på radion och vevar ner rutan och skriker/ylar och hejjar på folk vi körde förbi. haha
Tur att bilen står på pappa. ;)

ojojoj säger jag bara. Men kul hade vi.

Nu ska jag sova.

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0