fire is not so beautiful any more .

När jag äntligen tog tag i att börja röjja så hann jag bara tömma ena undersidan av mitt bord på rummet sen var jag tvungen att köra till matchen.
Men jag fick en liten städpeng. :D Hittade en gammal födelsedagspeng. 500kr. Inte en liten städpeng de inte. haha

Vi vann matchen idag med 8-0. :D
Jag fick in och spela i mitten av första halvlek. När det bara var några få minuter kvar av halvleken så fick jag ont i foten. Gjorde ett tvärstopp och så var det kört. Var kvar de sista minutrarna men fick ligga men lindad fot i högerläge hela andra.
Foten är inte så svullen så är nog ingen långvarig smärta. Hoppas jag.

Men tyvärr så kommer det alltid något ont med de goda.
Fortfarade chockad, skakis och så känner jag mig typ handlingsförlamad. Kan absolut inte göra mer än att prata och få reda på vad som hänt och inte hänt.
Orkar inte skriva nu vad det e som hänt men när det lagt sig lite så kommer jag skriva om det.

Nu ska jag bara försöka ta det lugnt samt vila foten.
Imorgon blir det jobb 12.20-16.30

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0