jag har det bra .

Jag har verkligen världens goaste, snällaste och bästaste vänner ;)

Lunchade men Malin idag. Blev lunch istället för fika men det gjorde inte mig något.
Fick en lite sak av Malin idag med. En påse med lite kolor i och en prydnads blomma, typ. Hon e ju så gullig.
På kolapåsen står det "Till en väldigt go kompis" :D <3


Blomman t.v e från Tina och den andra från Malin.


Sen var jag inne på Tursitbyrån en runda och pratade med Elisabeth lite. hon hade haft många att prata med idag så var bara där ett litet tag så att hon kunde få något gjort idag. ;)

Hann inte göra något med naglarna innan eftersom jag pratade först lite med Matilda och sen ett tag med Emilia så klockan sprang iväg. Så nu tänkte jag fixa lite med dem. :)

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0