jävla tant fan helvetes kärring .

Ursäkta överskriften och att jag svär men så arg som jag var igår har jag nog aldrig varit. Blev så arg på denna kvinna (tant) att jag ställde mig och skrek flera gånger mitt på stan.

Men hela historian kommer upp ska bara börja från början.

Åkte ju hem till Jill där det blev lite spaghetti och köttfärsås. Mumma
Sen så gick vi ner och hämtade upp Niklas och så körde vi bort till James och Ree för förfest.
vi var nästan först dit, bara Samuel som hade kommit när vi kom. Sen så trillade folket in en efter en.

James e så gullig han. Vi har en lite hatkärlek till varandra. Inget illa så utan vi tetas en del med varandra. Efter att vi suttit ett tag och hackat på varandra så säger James. "Jag kommer sakna dig när du flyttar. Inte för att vi ses så ofta nu heller men ändå". Nawww.. Gulligt sagt av honom tycker jag. :)

Vi ca 23 så gick vi alla in till stan och Mårtenssons. Det var inte så mkt folk där när vi kom in men det fylldes snabbt på.
Å nu kommer berättelsen och kärringen. Jag kallar inte folk för kärringar och så hur som helst men denna tant var värd det. Sa dock inte Kärring till henne.

Jag och James gick och skulle dansa. Vi hade skitkul. Efter ett tag så kom resten av gänget och dansade med oss. Nu är det så att på Mårtenssons inne på "slagerdansgolvet" finns det en liten upphöjnning precis brevid DJ-båset. Där var inte så mkt folk så gänget hoppade upp. Där e inte hur mkt plats som helst men det går att samsas om platsen fast att där e mkt folk uppe.

Igår så gick det desto inte att samsas enligt Kärringen. Vi stod och dansade helt vanligt och snällt när denna Kärring börjar att dansa så att hon puttar på oss alla. Vi höllt på att trilla ner flera gånger. James fick till slut ställa sig i mellan oss och Kärringen. Han till och med pratade med henne men nej ingen respekt från hennes sida.
Hon fortsatte som innan och vi fick nog och flyttade till slut inte på oss när hon dansade in i oss. Sen fick hon en och annan putt av oss tillbaka, bara för att hålla henne på avstånd. Hon blev skitsur och började skrika på oss att lägga av att puttas och att vi skulle låta henne vara och inte dansa där just hon står. Ursäkt oss men hon dansade/hoppade fram och tillbaka över hela.

Efter ett tag fick halva gänget nog och hoppade ner och försvann. Jag, Niklas, Samuel och  Johan tror jag det var som stod kvar, för inte skulle Kärringen vinna. Jag fick nog till sist och började dansa lite mer vildare än jag gjorde innan vad på Kärringen blev ännu argare. Jag var nära att putta ner henne någon gång med. Inte helt med mening bara lite ;)
Sen så kom James och Ree och sa att vi skulle gå och äta. Jag hörde inte vad de sa pga all musik, och detta var direkt efter att jag varit nära att putta ner Kärringen, så jag böjer mig fram för att höra vad de säger vad på Kärringen tar tag i mina axlar och drar tillbaka mig. Frigör mig och böjer mig fram igen som om jag inte brydde mig då tar hon tag i mig igen och drar mig bakåt och skriker på mig. Jag blev rasande och ställde mig och skrek tillbaka sen hoppade vi ner och gick ut från Mårtensson.

Arg som ett bi var jag och jag viste inte vart jag skulle ta vägen så jag ställde mig mitt på gatan och skrek och hoppade. Det kokade i hela mig. Folk runt om kring började titta på mig. Jag sa förlåt och ställde mig snällt och tyst hos vännerna igen, dock fortfarande väldigt arg.
Behövde någon att prata med. Å eftersom Johnnie inte svarar i telen när han sover så fick Peter "Fluff" bli mitt offer, viste att han var vaken eftersom jag precis messat med honom.

Peter ble lagom chockad när jag ringde och var skitarg. "Kan du verkligen bli arg? Vad e det som har hänt?"
Jag drar upp hela historian för Peter som fortfarande inte kan förstå att jag kan bli så arg. haha
Stackars honom säger jag bara. Men tack så mkt Peter för att du stod ut med mig.

Så förlåt alla för att jag använt ordet Kärring men viste inte vad jag skulle kalla henne. Tycker inte hon är värd att kallas kvinna. Inte igår iaf.

Men i det stora hela så var kvällen mkt lyckad och Kärringen kommer att vara ett "roligt" samtalsämne framöver.

Idag så har vi spelat match mot Knäred. Vi Vann med 2-1. Jag är dock inte helt nöjd med min insatts under de 30min jag fick spela men det var kul att vi vann.

Nu ska jag sova för e sjukt trött i hela kroppen.

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0