middag med jobbet .

Idag gick jag upp så att jag skulle hinna göra mig färdig så att jag kunde hämta Tina och sen Tilda runt 11.
Sen så körde vi in till Halmstad och shoppade lite.

Första gången jag handlat utan att kolla på priserna. :/ Både bra och dåligt.
Hittade iaf:
1 klänning, 1 tröja och 1 linne på Vila
1 skjorta, 1 bh och lite nagellack på H&M.

Tog lång tid innan jag hittade något men bra ble det till sist. :)
Var hemma igen lite efter 4. Hoppade in i duschen och gjorde mig sen iordning inför kvällen med arbetskamraterna.

Kl. 6 så var jag hemma hos Nina i Laholm där vi satt och drack vin och snackade. Sen så gick vi till Anna-Bell och åt god mat.
Blev en tidigt kväll ikväll för alla blev så hilma mätta och trötta efter maten. Men trevligt var det.

Jag och pappa har precis kollat på film och jag e nu trött så funderar på att gå och sova.



Natti Natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0