saknar farmor .

Har idag ringt och pratat med farmor. Det var inte jättebra med henne men det var mycket bättre än vad det har varit innan. Farmor e stark, bäst och underbar.
Hon tyckte dock inte om det jag hade att berätta. Hon önskade oss lycka till.
Å eftersom farmor e som hon e så ringde hon faster som i sin tur ringde vidare.

Min fot känns bättre nu än innan. Nu hoppar jag inte längre runt som en enfotad kylling. ;)
Haltar lite men det går. :)

Imorgon så ska jag träffa Malin efter att hon slutat å ta en fika. Mys mys. :)
Sen på kvällen ska jag hem till Sandra och Sebbe. :D

Som läget ser ut nu så vet jag inte mer än innan men jag har nog ändå lugnat ner mig en aning. Dock så känner jag att jag innerst inne mår lika dåligt nu som när jag fick reda på det.

Nu ska jag se klart på filmen.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0