grillning .

Sov länge idag vilket inte var meningen. Men tvätten jag la in i maskinen igårkväll blev iaf upphängd när jag gick upp. Å så ringde Tina och frågade om hon fick komma inom en runda idag. Självklart fick hon de.
När Tina kom så fick jag den braige iden att vi skulle kolla om Emma.K var hemma. Det var hon så vi körde till hennes och Jimmys nya hus och kollade lite. Fin fint var det men lite konstig planlösning bara. Men de ska renovera lite så det blir nog skitbra sen. :D

Sen hjälpte Tina mig lite med att skriva mitt cv. Vilket snart är helt klart. Skönt. :D
Gick in en runda på arbetsförmedlingen för att se om något nytt jobb hade kommit in och det hade det. Hittade bla ett ungdomshem för flickor i åldrarna 12-20år som sökte personal. Läste igenom ansökan och de hade inte jättestora krav så jag ska testa att söka. Har ju inget att förlora på det.
Tror det är sådant jag vill jobba med sen. Att hjälpa ungdomar som har hamnat lite fel i livet.






Lite efter 5 så körde jag in till Jill i Halmstad. Där blev det grillning och fångarna på fortet hos Jills granne och arbetskamrat Niklas. Även Jimmy, Walle, Robin och Magnus var med. Efter fortet så gick jag, Walle, Jimmy och Jill upp till Jill och kollade på "Clach of the titans" och åt spunnet socker och drack coca cola. Mumma för tandtrollen. ;)

Imorgon blir det jobb 14.30-20, men förhoppningsvis slutar jag tidigare så att jag hinner med att träna. :D
Tråkigt nog så kan jag nog inte vara med på matchen i helgen eftersom jag ska jobba kväll och Susanna kunde inte byta. :( Ska se om jag kan lösa de imorgon på nått annat sätt.



Visste du att elefanten är det ända djur som inte kan hoppa.




Natti Natt

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0