girls night out .

hejhop!

Kvällen men tjejerna var en mkt lyckad kväll.
Körde ju först hem till Tilda med Tina där vi gjorde oss iordning. :D
Skulle träffa de andra på Barbella vid 18.30. Vi var där lite innan så vi fjöntade oss lite och tog lite fulebilder. hehe

När alla hade kommit så ble det e jäkla tjatter. We like.
Maten var hur go som helst. Mumma. Å för första gången på länge åt jag upp hen hel pizza utan att må illa. Jag var så där lagom skönt mätt. :)

Hahahahahaha apan som nästan skrämde livet ur mig i måndags kommer nu aldrig att lämna mig. Han har blivit en stalker. haha
Fick ett litet fint paket av Tina och Tilda igår. I det fina paketet låg det en fin tavla med en bild på oss tre sen vi var på Måndagsklubben i somras och APAN. hahaha

ÄLSKAR ER TJEJER <3



Vi satt och snackade och skrattade till ca 22 sen så körde vi åt olika håll.
Tina, jag och Tilda åkte in till halmstad och kollade läget en snabbis.
Slutade med att vi hamnade i en studentlägenhet där Malin och Mika var.

Shit va creepy. När jag ställde mig upp precis så hade vänster benet domnat av. Fick snabbt ta tag i soffbordet så att jag inte skulle trilla ihop på golvet. Det var lite scary. :/

Idag så ska jag nog börja sortera lite bland mina saker på rummet så att jag snart kan börja packa. Vet bara inte vart jag ska börja.
Funderar på ifall jag skulle börja tömma under mitt bord på rummet. De sakerna som ligger där använder jag ju inte dagligen precis.

Sen så blir det seriens sista match i år för oss. Ska spela mot WRY hemma i LTjärby kl.16.
Efter matchen så blir det pizza med laget.

Vad jag har kännt mig nyttig denna helgen.
I fredags resturang med jobbet, igår resturang med tjejerna och idag pizza med laget. haha

Nä ner och börja röjja kanske.



Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0