världens bästa vänner .

Jag måste bara säga att jag har världens bästa vänner. Börja nästan gråta så bra vänner jag har.
Ni betyder mest <3
Ni behöver inte säga att ni finns för mig för det vet jag att ni gör och jag finns för er. Man kan inte ha det bättre än vad jag har med mina vänner. <3

Här e en av många som har hört av sig sen det hände.
En vänn som jag kännt sen jag var liten. Vi har inte hörts på envigheter. Hon har varit på sitt håll och jag har varit på mitt håll. Hon e en vänn jag gillar väldigt mkt. Sofia Parkkinen <3
Hon ringde för att höra vad det var som hänt. Hon blev orolig. Kärlek till henne.
Bestämde att vi skulle försöka träffas i veckan och hinner vi inte denna veckan så ska vi ses nästa. Måste träffas innan jag flyttar.

Vi har en del att snacka om så det kommer bli så himla kul att träffa henne. Vi har sånna minnen ihop. Hon var flickan och bästa vännen brevid. Bodde länge grannar på Skogabyvägen.
Busade med den hemske mannen Hans som vi var livrädda för och som även bodde i samma hus som Fia. Han var och är mkt creapy. Spelade datorspel. Byggde världens bästa Igloo. :D Minnen för livet.


Snodde en bild på henne. ;) Har inga egna "nya" bilder och ville gärna visa min vän.


Har ringt och pratat med jobbet och jag stannar hemma idag. Tror inte min fot hade pallat med att springa upp och ner 6 ggr 3 våningar samt gå i affären. Nej så idag e jag hemma och vilar foten och väntar på att Johnnie ska ringa.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0