haft tråkigt väder men gjort en del ändå .

André och Bea var här i fredags. Jennie och Theo skulle flytta de sista sakerna och jag erbjöd mig att passa krabaterna under tiden. Det var ganska så tråkigt väder så vi var inne och roade oss. Under hela dagen och kvällen blev den 3 filmer och lite spel.

Var ute och cyklade i lördags. Skulle bara ta en liten runda men den lyckades bli lite längre. När vi kom hem så hade vi cyklat nästan 1,5 mil. Detta var inte meningen. Båda jag och Johnnie var ganska så slut bara efter några km. Det gick upp och ner hela tiden. Hundarna var med på hela rundan och de sprang mkt mer än 1,5mil. De var ganska så utslagna när vi kom hem, den ena mer än den andra. Stackars Cobra var helt slut i hela kroppen. Hon låg pall hela resten av dagen. Trym där i mot var uppe och sprang lite. Mer sliten än vanligt dock men långt i från lika trött som stackars Cobra.

På kvällen så åkte vi ut till Odgaard och deras gamla/nya hem och åt tacos och fikade.

Trodde vi skulle vakna upp men världens träningsvärk i söndags men ingenting. Vi var lite ömma i gumpen men annars inget. Ganska så skönt att slippa. Hade mardrömssenariet att jag inte skulle kunna gå på hela söndagen. haha

I söndags så var vi en runda och handlade men annars så var vi bara hemma och tog det lugnt.

Nu e man tillbaka till vardagen. På schemat. Titta på och söka jobb.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0