ansökningar .

Förra veckan skrev jag och skickade iväg 3 ansökningar.

En till ett café i Rönninge/Salem
En till Bauhaus i Länna
En till ett företag som heter papegojkort

och igår skickade jag iväg en ansökan till ett hotell som söker en receptionist.

I måndags så var jag på arbetsförmedlingen på ett litet möte.
Mötet hölls av VD för det nya företaget Tälje tillväxt. Tälje tillväxt är bemanningsföretag för ungdommar. Företag somm är med och tar emot undgommar är hela tälje konsernen och en del stora företag som Mekonomen, Scania, Swedbank, Trygghansa m.m.

Efter mötet så hade de en 10min intervju med alla som var på mötet.
Jag tyckte att min intervju gick väldigt bra. Men vi får se hur de går.

Så nu e det bara att gå in på arbetsförmedligen igen och leta jobb. Det är ett heltidsjobb att vara arbetssökande.

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0