skriver ansökningar .

Just nu sitter jag och skriver lite ansökningar. Har hittat ett litet café i Salem/Rönninge som söker folk och ett boendestöd i Botkyrka.

Funderar på iaf jag ska åka ner och kolla var cafét ligger och hur det ser ut innan jag skickar iväg ansökan, dels för att se om jag kan trycka in lite mer saker i ansökan och dels för att se hur det ser ut och vad det e för ställe. Kan ju vara bra att veta.

Boendestödet i Botkyrka är ett nytt boende som ska startas upp för människor med spykisk funktionsnedsättning. De söker 6 st boendestödjare. Samma som innan saknar jag utbildning men man kan ju alltid söka ändå. Finns ju en chans att de tycker att man passar in ändå och får jobbet. :D

//Michelle

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åk dit med ditt cv, så har dom ett ansikte på dig :)

2011-02-08 @ 14:38:38
Postat av: Anonym

D sant ba sök baby!:)

2011-02-09 @ 00:38:19
Postat av: Malin!

Lycka till :) Du jobbade väl som boendestödjare här i våxtorp innan väl? borde inte vara några problem då jue :D

2011-02-09 @ 13:00:45
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/
Postat av: bexury

hittat dom på monki men finns också på hm och bikbok :)

2011-02-10 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0