barnpassning .

Så nu har jag ork, tid och lust att skriva. hehe
Har varit barnvakt sen i torsdags så har haft fullt upp. ;)
Kommer inte ihåg allt men ska göra så gott jag kan. :D

Tog det bara väldigt lugn i tordags efter att Theo och Jennie hade åkt. Skulle ha kört och till Ylva och hämtat Emil och Cobra men det var inget bra väder för de så vi var hemma och kollade på film.
Vi körde iof och handlade på Willys. Å när vi kom hem så blev det skinka, potatis och spenat till mat.

I fredags efter att vi ätit frukost och gjort oss i iordning så åkte vi hem till Ylva och Affe och hälsade på. Blev att vi stannade där i några timmar. Vi hjälpte Ylva med att lägga ut bilder på Tradera.se och så fixade vi så att Affe kunde kolla på tv i sängen. :) Å självklart så fikade vi med. Det är ju ett måste. Fika e bra. Fika e gott. :D
Till kvällsmat blev det korvstroganoff och ris.

I lördags så tog vi på oss varmt och körde ut till huset för att kolla läget samt göra iordning så att de som köpt nissanbilarna kunde komma och hämta den sista bilen. Dock hade älsk kollat fel på dag så det var inte förens nästa lördag de skulle åka och hämta bilen. Men vi fick mkt gjort där ute. Orkade inte skotta uppfarten för för det första så är den ganska lång och full med snö och för det andra så kom hundarna och förstörde hela tiden så la ner det projektet. Älsk klättrade upp på förråds/carport taket och skottade och jag skottade av så mkt snö jag kunde från kåtan. Kan ju säga att jag fick en del innanför både stövlar och jacka. Kallt.
Hemma sen så blev det en del film. Tittade på alla Ice Age filmerna.
Denna kväll åt vi spaghetti och köttfärsås. Mumma

Gårdagen, söndag, var en lugn dag. Det kanske var då vi tittade på alla Ice Age filmerna eller!? Jag har ingen aning. Men vi har osså tittat på Fast and Furious Tokyo drift någon dag och kogänget. Ja Kogänget såg vi igår. Ja och så Dr Mugg men det var nog i lördags, eller?! haha
Nä nu vet jag, tror jag. Ice Age filmerna i lördags och Tokyo drift och Kogänget igår. :D
Som ni märket så har dagarna flutit ihop litta. ;P
Jag var ute och lekte med hundar och barn i 1½ h medans Johnnie var inne och städade idag.
Nattningen igår gick bra. Vi behövde inte ligga inne hos dem utan vi gick in och la dem var inne hos dem några gånger och sa till att de skulle vara tysta och sova sen helt plötsligt så var det tyst. :)
Denna natten var osså den natten jag sov bäst. Kan inte förstå hur en sådan liten 2 åring som Bea kan ta sådan stor plats i sängen.. haha
De två sista nätterna så sov de på min sida och jag och Älsk på hans sida. Detta var osså den natten jag fick sova utan huvudvärk. :D
Knaprade Ipren hela dagen igår. Fick en på morgonen av Älsk sen tog jag en så fort det började göra lite ont igen. Idag har jag kommit undan med 2 Ipren. Skönt de.
Denna dag blev det pastagratäng till kvällsmat. Megamumms mumms god.

Barnen fick föresten sova här tills idag för att det gick så bra för hundarna i Göteborg så Jennie och Theo var hemma så sent.
Idag så skulle Älsk upp och jobba och jag fasade för att barnen skulle vakna vid 5.20 då Älsk alarm går igång, men icke. De sov som stockar och vaknade först vid lite innan 9e.
Vi har tagit det lugnt idag. Kollat på Play house disney nästan hela dagen förutom den tiden vi tittade på Dr Snuggels.
Jennie och Theo var och hämtade barnen och Adelle runt 5 tiden idag. Vi fikade och sen åkte de hem.
Älsk har fortfarande inte kommit hem. Han skulle idag efter jobbet ihop med killarna mecka med crossarna. Men han är påväg hem nu så snart e han välla hemma.

Nu blev det en massa att läsa för er :D Hoppas det varit trevligt. :D
Lite half förvirrande inlägg osså kanske men hoppas ni får ihop det.

Natti Natt på er

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0