hmmm. halt kanske .

När jag varit och handlat igår så ställde jag bilen där vi brukar. Gungade lite extra i bilen för att vara säker på att den inte skulle glida iväg. Den gjorde nämligen det i fredags för Johnnie när han kom hem från jobbet. Det gjorde en hel om vändning och stod sen med nosen ner för backen istället för upp.

Senare på kvällen så släppte jag ut hundarna och upptäckte då att bilen inte stod där jag lämnade den. Blev först rädd att någon skulle ha tagit bilen med såg sen att den stod lite längre ner i backen på brädden.

Idag gick jag ut och fotade hur bilen stod och funderade på hur jag skulle få bort bilen eftersom den hade backat rätt in i en snöhög och sen var det inte mkt kvar fram heller. Men jag fick loss den till sist. Fick sitta och ratta fram och tillbaka ett tag sen lossnade den och står nu med nosen nerför backen. :D

Taget uppifrån


Taget nerifrån



Emil gick precis i lagom tid in i buren när jag var trött och ville gå och sova så slapp bråka med honom. :D

Hanbollen var en jäkla match igår. Den var såååå jämn ända in i det sista. När det bara var 5 min kvar så låg det jämt sen så la Sverige in den sista växeln och gjorde mål efter mål och svenska målvaken Sjöstrand räddade och räddade och så slutade det med att vi sverige vann med 28-24. :D
Jag satt och skrek och hoppade i soffan och stackars Trym förstod inte varför. Han bara sprang runt runt fram och tillbaka.

Efter handbollen så var det dock inte lika kul. Fanns inte jättemycket kul på tv och alla andra var ute och festade och jag satt ensam hemma. Hade druckit vin till maten så kunde inte heller åka iväg någonstans.

Kommer tråkigt nog missa handbollen ikväll på grund av att jag ska åka och hämta upp Johnnie på tåget vid 18 tiden och då börjar handbollen. :( Får bli handboll på radion idag. :/

Nu ska jag nog träna lite innan jag ska iväg och hämta Älsk vid tåget. :D

Haa de

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Carro S

Hehe spooky men de är ju en Saab

2011-01-24 @ 17:17:37
URL: http://purpleredhockey.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0