ny kategori .

Har gjort en ny kategori som heter Jobbsökningar.
Måste ju försöka ha koll på alla jobb jag söker.

Fick svar från Bauhaus igår som jag sökte innan nyår.


Ämne: Avslag på ansökan

Hej Michelle,

Tack för din ansökan till"Butiksmedarbetare kassan och informationen". Vi är glada över ditt intresse för BAUHAUS.

Första urvalet har gjorts och vi har börjat kalla ett antal kandidater för intervju. Tyvärr måste vi meddela dig att du inte är en av dem.

Vi önskar dig lycka till i framtiden och du är varmt välkommen att söka framtida lediga tjänster hos oss.


Med vänliga hälsningar

Jenny Nyström
BAUHAUS & Co KB Länna



Det var synd tyckte jag. Hade iaf velat åka dit och visa upp mig. :(
Men dags med nya tag. Ska försöka få ihop en ansökan till Subway idag.

Haa de

// Michelle


Kommentarer
Postat av: Emilia

Baaajs.. Hoppas att det löser sig ändå.. Annars blir det väl fler kanelbullar ;)

2011-01-16 @ 11:26:51
URL: http://kondiskakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0