träningsvärk.

Tränade en aning hårt i söndags. Har fått en sååååån träningsvärk i magen.. haha
Blev lite över 100 sittups och en hel del annat. En kort men mkt effektiv träning. :D
Igår hade jag till och med problem med att resa mig upp från soffan.. haha

Funderar lite på att träna lite idag med men då inge magen eftersom jag fortfarande har träningvärk i den.
Får i så fall bli att jag sätter mig och cyklar lite.

Lyssnade ju på handbollsmatchen Sverige-Kroatien på radion i söndags. Han dock hem till tv lagom tills då andra halvlek skulle börja. :D Eftersom vi båda var gör hungriga och Johnnie inte gillar handboll så fick han göra mat och jag duka. Sprang som en iller fram och tillbaka mellan kök och vardagrum. haha
Ååååå HEJA Sverige vilket match de bjöd på. <3 Å de vann :D

Handboll igen ikväll. Sverige-Danmark. Å eftersom Danmark vann mot Argentina så är Sverige redan vidare till semi-final. Så gör inget om Sverige skulle förlora idag men hoppas på att de vinner ;P

Haa de

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0