64h-18h=46h .

Igår efter att jag lämnat Niklas, Ola och Johnnie på Kina teatern så körde jag och mötta upp Nanni och Samuel på Ekerö och hjälpte dem med att packa bilar och släp med flyttkartonger. Vi körde först hem till Samuel och lastade av alla hans saker sen körde vi hem till Nanni och lastade av resten. Sen hann vi inte så mkt mer för sen skulle jag hämta upp killarna igen.
Vi var hemma lite innan 1 och då var vi ganska så trötta.

Upp tidigt i morse. Hade bara en bil hemma så var tvungen att följa med Älsk till jobbe för att ta hem en bil så att jag sen kan ta mig till jobbet. Var hemma igen vid 9 och gick och la mig en stund.

Nu ska jag göra mig klar för en hel helg på jobbet. Jobbar fre kl.16- mån kl.08.30 = 64h-18h jour =46h.
Så vi ses på tidigast på måndag igen.

Haa en bra helg

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0