de e slut överallt .

:'( Skorna är slut överallt sa tjejerna som jobbade inne på Skopunkten på Drottninggatan.. Buhuuu Å inte får de in några nya. :'(

Fixade även en present till Fanny som vi ska fira imorgon kväll. ;P Den e nice. :)

Efter jobbet igår så körde jag hem till Nanni och vi tog bussen den sista biten in till stan. Det kostar ju en hel förmögenhet att parkera bilen inne i stan. Bättre med buss eller tunnelbana får då kan man även åka runt lite överallt.



Vi började på Drottninggatan för att koll skorna och köpa present. Sen åkte vi till Medborgarplatsen för att äta lite sushi. Mumms Den var sååååå goooooooooood.

Vi tittade på gamla bilder sen förra sommaren när vi var i Båsta och åt vofflor, i Laholm och åt sushi och i Mellbystrand när vi åt glass. Å bilder på när vi var i Genevad. Det var en bra dag de.. hehe

Båstad

Mellbystrand

Jag och Attila



Ska jobba kl. 16 idag till 8.30 imorgon. När jag kommer hem efter jobbet så¨ska jag gå och lågga mig ett tag så jag orkar med att fira Fanny på kvällen.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0