så arg och less .

Har pratat med A-kassan idag för har fått hem ett antal brev från dem att de saknar intyg. Första brevet som kom svarade jag på, skickade in de intyg de villle ha. Sen kom det ett nytt brev med andra intyg de saknade och åter igen så skickade jag in de intyg de ville ha. Vet inte hur många brev jag fått men ringde som sagt till dem idag för att få lite svar.

Tydligen så hade de igår skickat ett nytt brev till mig om att de inte fått in alla intyg och att jag fått avslag pga att de inte fått alla intyg. Jag vet att jag har skickat in alla intyg.
Nu måste jag ringa runt och be om nya intyg och skicka in på nytt. Har fått tag på Humana och de skulle skicka nya intyg. Har även ringt till Attendo men de ha så konstiga tider på sitt lönekontor så de har bara öppet vissa timmar. Ska ringa Attendo imorgon igen.

Aaaaaarrh. Varför kunde inte A-kassan ha skickat ett brev med alla de intyg de saknade ist för att skicka det i olika brev och bilda problem för mig. :/

Vilket jävla jobb det e att vara arbetslös. Det e papper hit och papper dit och aldrig e det något som stämmer.



Haa de

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Tess

Så trist! :( Hoppas det löser sig!

2011-03-17 @ 21:17:51
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack! :) <3

2011-03-19 @ 11:42:53
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Yass

usch!!!!

hoppas jag aldrig måste handskas med A kassan

2011-03-21 @ 08:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0