påsken då .

Ja nu så har jag äntligen tid att sätta mig ner och skriva lite om påsken. (pga att jag gick upp 1h för tidigt idag, jobbigt Michelle).

Som sagt så åkte vi ner mot Halland på skärtorsdagen. Hade fint väder hela vägen så åkte nercabbat. :P Skönt. Båda två fick fin färg i ansiktet. Johnnie fick dock bränna efter solglasögonen vilket jag tyckte vad riktigt kul. :D



Torsdagen var en lugn dag och kväll. Gjorde lite ärenden direkt när vi kom ner sen så var vi bara hemma i Veinge med familjen och åt god mat, drack vin och hade äggpicktävling. Kristoffer och Line var osså hemma i Veinge över helgen så alla var med utom Fredrik, Rebecca och deras lille Theo som tyvärr inte kunde komma.
Efter maten och myset så körde jag och Johnnie hem till Dan och hjälpte han med att sätta upp partytältet.

Långfredagen.
Johnnie och Dan körde till Jönköping och Elmiamässan tidigt på morgonen och var där hela dagen så jag roade mig själv med besök hos Sandra, Sebbe och Minnah i några timmar och sen en runda hemma hos Tinusen. En mkt trevlig dag får jag säga.
När Älsk och Dan kom hem igen så körde jag hem till Dan, dit även Emma och Per kom, så åt vi pizza och fixade lite i tältet till festen på lördagen.

Påskafton.
En runda inne på Eurostop med Emma på förmiddagen/lunchen. Hittade en del saker faktigt både jag och Emma. Emma släppte sedan av mig i Genevad på Hallaberg. Mitt älskade lag VGLT Dam hade match. Å de vann. :D
Hem till Veinge sen och letade påskägg i trädgråden. Kul kul.
På kvällen var det fest hos Dan. Mkt med vänner var där så det blev en toppen kväll.

Alla barn fick leta påskägg, ink Älsk <3


Påskdagen.
Vi var hemma och tog det lugnt hela dagen. På kvällen så åke vi in till Halmstad och åt på Harrys ihop med Jill, Jimmy, Ree och James.

Annandagpåsk.
Åkte vi flygpaln med Jonas... Haha det var så kul. Vad häftigt. :D
Fick se i stort sätt hela Laholms kommun och en hel del av Halmstad åvanifrån. Coolt.
Älsk fick även prova på att styra. så stolt han va då. ;P
Var inom Matilda en runda och pratade lite. Hon fick även sin försenade födelsedagspresent.
Å så var det hemfärd på eftermiddagen.
Eftersom Älsk körde ner så körde jag hem. Allt gick bra hela vägen till Linköping där det helt plötsligt tog stopp. I denna kö rullade vi i mellan 8-15km/h i en hel timma. Öööööööö.. Kön var nästan hela vägen till Norrköping. Sen var det MASSA bilar hela vägen. Stopp blev det igen när vi kom till Södertälje. som tur va så tog vi vägen genom Södertälje Centrum så vi slapp den kön. Skönt.
Tog ca 5,5h att komma hem. Ingen jätterolig resa. Men men helgen var toppen så det vägde upp bra.




Haa de

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0