vaktbyte vid slottet .

Syrran var uppe här i helgen men några vänner och "sprang" tjejmilen. Efter att jag slutat jobba igår så åkte jag hem, hämtade Johnnie och så åkte vi in till gamlastan för att möta upp syster. :D
Hon hade med sig mina skor och min kamera som jag glömt hemma hos mamma förra helgen.

Innan vi hittat tjejerna så fastande vi vid slottet pga vaktbyte. hehe
Stackars Trym blev ju jätterädd. Det var mycket folk och massa ljud, spec när dessa kom.


å här har vi vakterna


Vi fick gå och sätta Trym i bilen tills vi träffat Simona och co.

Det har varit en lugn helg på jobbet så inte var varit jobbigt men oj vad skönt det var att komma hem igår.. Det e lite kämpigt att vara på jobbet en hel helg.

Denna veckan jobbar jag vara natt tis-ons och tor-fre sen e jag ledig.. sköönt.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0