stress stress stress .

Fick en sån skön känsla i kroppen när jag var på väg till Jönköping. Hade jag kunnat hade jag släppt ratten, sträckt upp händerna i luften och skrekit.

Det försvann tyvärr på väg hem därifrån ....



Det har varit en kul men stressig helg.
Började i fredags när jag skulle hämta Johnnie. Att köra dit var inga problem men när vi skulle hem så kom vi på att vi var tvungna att fixa lite saker å tiden var knapp. Sen mitt i allt så hade jag tagit fel på 1h när jag skulle träffa mina arbetskamrater. Jag var helt inne på att det var kl 18.30 så det hade jag planerat hela kvällen på men icke. Det var kl 17.30 jag skulle träffat dem. Vid den tiden var vi i Ljungby och hade 1h hem. :/

Jag trodde vi bara skulle bara hemma hos en arbetskamrat och grilla å dricka vin men nej. De skulle ju överraska mig med att åka in till Punch i Tylösand och spela golf samt äta för att jag ska sluta. Kom som sagt 1h sent men hann med att spela lite äventyrsgolf ändå. Det ble god mat och efterrätt efter det.

Blev som sagt lite sen där ifrån pga att att jag redan var 1h sen men jag hann inom Corner och hämtade min jacka iaf sen körde jag till Karsefors där jag mötte upp Johnnie, Emma, Per mfl.
Körde denna kväll eftersom det blivit så sent, men det gjorde iget.

Träffade på en massa vänner jag inte sätt på evigheter samt vänner jag träffat för inte alls så jättelänge sen men längesen ändå. KUL
Dock vart det inte lika bra där som förra året men ändå trevligt.

I Lördags så var jag och Johnnie inne en runda i Halmstad för att fixa en precent till Pära som fyller år idag söndag. Sen så blev det Go-Cart i Laholm. Johnnie körde men inte jag. De va runt 15st som körde. Johnnie kom 2a. :)

Å så var det stress iväg till Annabell för HP04 återträff. Vi blev 8st, men som vi sa på skoj "vi är iaf de 8 roligaste". Vi gick igenom lite om vad alla gjorde nu förtiden och vad man tänkt göra framöver. Vi försökte så gott vi kunde att berätta vad de som inte var med gjorde och vad som häder i deras liv. Å så fick man reda på lite hemligheter osså. Smarrigt. Synd om er som inte var där. hähä
Det var klart synd att inte fler kom men får ha fler träffar.
Sofie blev förälder först av oss 21 i klassen och hon hade med sin lilla dotter Olivia som nu var 9 månader. Så söööt.

Efter Annabell så åkte vi hem till Vera som bor i ett såååå fint hus. AVIS till tusen. Nästan så att man skulle flytta in i deras gästrum.
Där blev det mer svaller och lite chips. :)

Idag sov vi länge. Inte meningen och deffenetiv inte bra. Blev stessigt att hinna med att äta frukost hitta flyg, tåg eler buss till Johnnie samt hinna inom Per och gratta honom. Hittade sen ett flyg till Johnnie som gjorde det mer stressigt så det var bara att köra ner till Ängelholm direkt och lämna honom på flygplatsen och så fick jag köra själv hem till Per och säga grattis. Emma hade bakat en så goood och fin tårta. Mumms

Laget förlorade TRAGIST nog matchen idag mot ett lag som vi vann mot med ganska mkt sist. MKT dåligt. Hade varit bra med de 3 poängen. vi behövde dem.  men men vi får ta igen oss.

Är trött å seg så kväll blir det tv med pappa.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0